آئین افتتاح نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور وزیر برگزار می‌ شود

    0
    76
    کتاب تهران

    علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران ضمن بیان این مطلب که آئین افتتاح نمایشگاه مجازی کتاب تهران، عصر دوم بهمن ‌‌ماه با حضور وزیر ارشاد برگزار می‌شود، از انجام هماهنگی ‌های لازم با شرکت پست خبر داد.

    برگزاری آئین افتتاح نمایشگاه مجازی کتاب در دوم بهمن ماه 

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا علی رمضانی، رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران درباره آئین افتتاح نمایشگاه مجازی کتاب تهران تهران بیان کرد: آئین افتتاح نمایشگاه مجازی کتاب تهران، عصر دوم بهمن‌‌ماه برگزار خواهد شد. مذاکراتی با مسئولان کشور انجام شده و حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران عامل شرکت ملی پست، بانک صادرات و معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قطعی است.

    مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران افزود: برخی از مدیران که از اصحاب فرهنگ هستند، برای حضور در آئین افتتاح نمایشگاه مجازی کتاب تهران ابراز تمایل کردند که بعد از قطعی شدن اعلام خواهد شد.     

     وی در پاسخ به این پرسش که از سوی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراکز استان‌ها، در مجموع چند برنامه فرهنگی و جنبی دریافت شده است گفت: مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برنامه‌ ریزی و اعلام فهرست برنامه‌ های فرهنگی هستند؛ علاوه‌ بر این تشکل‌ های نشر، کتاب‌ فروشی‌ های بزرگ کشور، فعالان حوزه نشر و حتی ناشران در حال جمع‌ بندی این برنامه هاست که بعد از جمع‌ بندی اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

    بیشتر بخوانید: دومین نمایشگاه مجازی کتاب با حضور ۱۵ کشور برگزار می شود

     رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران درباره میزان لفاف استاندارد‌ درخواستی ناشران و اعلام آن به شرکت ملی پست بیان کرد: در سامانه ثبت‌ نام، بخش ثبت درخواست برای دریافت لفاف پیش‌ بینی شده بود تا براساس آن پاکت، کارتن و پاکت حباب‌ دار مورد نیاز خود را اعلام کنند.

    وی گفت: این آمار که برآوردی از میزان نیاز ناشران است به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران اعلام شده است. درباره برآورد‌ ناشران و برآورد مجری نمایشگاه، به‌ ویژه با توجه به نقاط تجمع دفاتر نشر که واحد‌های سیار شرکت پست مستقر خواهند شد در حال مذاکره با شرکت ملی پست هستیم.

    مقاله قبلیطرح مسئله گرانی مواد پلیمری و گلایه فعالان چاپ به وزیر صمت
    مقاله بعدیکاربرد بازاریابی کششی و بازاریابی فشار برای برنامه ریزی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.