تمدید کاهش ساعات اجرای محدوده های ترافیکی

    0
    37
    محدوده های ترافیکی

    سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تداوم کاهش ساعات محدوده های ترافیکی تا پایان سال خبر داد.

    محدوده های ترافیکیبه گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، در پی شیوع ویروس کرونا ایران و اوج گرفتن این بیماری در هفته جاری، شورای عالی ترافیک نسبت به کاهش ساعات ورود به محدوده های ترافیک اقدام و اعلام کرد تا پایان این هفته، ساعات ورود به محدوده های ترافیکی از ساعت ۸ الی ۱۷ خواهد بود.

    یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تصمیم‌ گیری جدید برای ساعات آغاز و پایان ورود به محدوده های ترافیکی اظهار کرد: با توجه به تداوم وجود ویروس کرونا و اینکه وضعیت تغییر چندانی نکرده، ساعات ۸ الی ۱۷ برای ورود به محدوده  ترافیکی تا پایان سال اعمال خواهد شد.

    محدوده های ترافیکی

    محدوده های ترافیکی از نیمه دوم فروردین

     حجت همچنین در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره افزایش قیمت بلیط مترو و اتوبوس اظهار کرد: امروز درباره افزایش قیمت بلیط مترو و اتوبوس با توجه به سقف ۲۵ درصدی تصمیم‌ گیری شد و مقرر شد با توجه به سقفی که مجاز هستیم برای افزایش قیمت (یعنی ۲۵ درصد)، نرخ بلیت های مترو، اتوبوس و تاکسی را افزایش بدهیم.

    یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره طرح ترافیک سال ۹۹ نیز گفت: این طرح از نیمه دوم فروردین ماه سال ۹۹ اجرا می‌ شود.

    وی افزود: البته این سقف بسیار کمتر از هزینه‌ های ما است اما به دلیل محدودیت افزایش سقف میزان این سقف در صحن شورا تصویب شد.

    حجت ادامه داد: بر این اساس قیمت بلیت تک سفره مترو ۱۵۰۰ تومان، بلیت هشتگرد ۵ هزار تومان و بلیت فرودگاه امام ۹ هزار تومان برای سال آینده قیمت‌ گذاری شد. این افزایش قیمت چون لایحه بودجه سال آینده است از ابتدای سال آینده اعمال خواهد شد.

    سرپرست معاونت حمل و نقل شهرداری تهران توضیح داد: در مورد مترو کارت بلیت، روال به این شکل است کسانی که کارت بلیت دارند در موقع ورود به ایستگاه مترو کارت می‌ زنند و زمان خروج از ایستگاه مورد نظر نیز کارت می‌ زنند، اگر مسافرت کوتاه باشد سقف ۱۵۰۰ تومان از اعتبار کارت‌ ها کم نمی‌ شود اما اگر هنگام خروج از ایستگاه مسافر فراموش کند که کارت خود را بزند مبلغ ۱۵۰۰ تومان از کارتش کم می‌ شود.

    بیشتر بخوانید:

    تغییر ساعت طرح ترافیک در تهران

    طرح‌ ترافیک و تصمیمات جدید معاونت حمل و نقل شهرداری

    وی درباره طرح ترافیک سال ۹۹ نیز گفت: این طرح از نیمه دوم فروردین ماه سال ۹۹ اجرا می‌ شود.

    حجت در خصوص سهمیه خبرنگاران برای طرح ترافیک خبرنگاری گفت: خبرنگاران باید در سامانه‌ معرفی شده از سوی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران ثبت‌ نام کنند تا در این خصوص تصمیم‌ گیری شود.

    مقاله قبلیکاربرد لیبل در صنایع بسته بندی
    مقاله بعدیرونق کسب و کار با به‌کارگیری ۸ فن بازاریابی در بحران ویروس کرونا

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.