مسئول جدید کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد معرفی شد

    0
    81
    کارگروه مد و لباس

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی سیدمجید امامی را به عنوان مسئول کارگروه مد و لباس این وزارتخانه منصوب کرد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به سیدمجید امامی آمده است:

    “جناب آقای دکتر سید مجید امامی

    دبیر محترم شورای فرهنگ عمومی کشور

    با عنایت به وظایف شورای فرهنگ عمومی کشور در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و مصوبات مرتبط با این امر خطیر و در راستای لزوم انسجام بخشی به فعالیت های موازی، بنا به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت امور هنری، مسئولیت کارگروه مد و لباس به جناب‌عالی که دارای سوابق دانشگاهی و پژوهشی مرتبط می باشید، سپرده می شود.

    بنابراین با توجه به سابقه و تجربه هدایت برنامه‌ها و مصوبات حجاب و عفاف در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی انتظار می‌رود با این انتقال، مجدانه نسبت به موارد ذیل اهتمام بعمل آورید:

    ۱- ارائه برنامه کامل با استفاده از همه ظرفیت‌های شورای فرهنگ عمومی، معاونت‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهاد‌های مرتبط تا یک ماه آینده

    ۲- راه اندازی سامانه رصد طراحان مد و لباس و تولیدکنندگان پوشاک تا پایان سال جاری

    ۳-  تلاش بی‌وقفه برای اجرای کامل قوانین مرتبط با گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و ساماندهی جدی موضوع مد و لباس، با محوریت گفتمان حیا و آرامش روانی جامعه کارگروه مد و لباس

    ۴-  بررسی و مقابله با علل و عوامل عدم موفقیت در ساماندهی وضعیت مد و لباس و ناهنجاری‌ها در پوشش مناسب

    ۵-  معرفی و بازنمایی رویش‌ها، ظرفیت‌ها و فرصت‌ها ی اصیل در عرصه حجاب پوشش‌های اصیل اسلامی و ایرانی در داخل و فضای بین الملل

    مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی،ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای( مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.”

    بیشتر بخوانید: علی اکبر ابراهیمی مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر شد

    رزومه مسئول جدید کارگروه مد و لباس 

    گفتنی است، سیدمجید امامی که در حال حاضر دبیری شورای فرهنگ عمومی کشور را بر عهده دارد، دارای مدرک دکترای فرهنگ و ارتباطات بوده و در رزومه خود تالیف کتاب هایی همچون امید و رسانه پژوهشی در مبانی ابعاد و راهبردهای امید آفرینی اجتماعی در رسانه ملی، فراز و فرود مدرن، از رنسانس تا جنگ سرد، پیوست فرهنگی، پروپاگاندا و تبلیغات سیاسی؛درسنامه تخصصی، را داراست. کارگروه مد و لباس

    مقاله قبلیبررسی کارکرد ۱۶ ماهه هیئت مدیره اتحادیه چاپخانه داران تهران
    مقاله بعدیمرحوم محمد کیان احمدی؛ کاروان مهربانی در سایه‌ی صنوبر

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.