ویژگی ‌های پلاستیک بسته بندی پلی الفین

    0
    149
    پلی الفین

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از راه دانا؛ تازگی و کیفیت انواع نان و شیرینی، اصل اساسی در تولید چنین محصولاتی است. بسته بندی شرینی در قنادی هم تقریباً از شرایط بسته بندی نان پیروی می‌کند. یک بسته بندی مناسب شیرینی باید بتواند تازگی محصول را حفظ کرد تا از آسیب رسیدن به آن جلوگیری کرد، بهتر است بسته بندی این محصولات قابلیت چاپ اطلاعات را داشته باشد. بسته بندی ‌های کارتنی شیرینی ‌فروشی‌ها می ‌تواند مانع از آسیب شود و قابلیت چاپ را هم دارد اما نمی‌تواند برای مدت زمانی طولانی ماندگاری محصول را تضمین کند اما بسته بندی پلی الفین در این زمینه کاربردی بسیار دارد  و استفاده از آن ها انتخابی هوشمندانه و آینده‌ نگرانه است.

      در ادامه به ویژگی های بسته بندی پلی الفین می پردازیم

    1- مقاومت بالا

    این فیلم‌ها مقاومت بالایی دارند و به سادگی پاره نمی‌شوند. تولیدکنندگان محصولاتی مانند نان که حفظ کیفیت آن در گرو سالم ماندن بسته بندی است، چنین ویژگی مهمی را نباید دست کم بگیرند.

    2- استاندارد

    همانطور که گفته شد فیلم‌های پلی الیفین استانداردهای بهداشتی را رعایت می‌کنند.

    3- دارای قابلیت چاپ

    این فیلم‌ها قابلیت چاپ طرح‌های گرافیکی با طیف‌های رنگی گسترده‌ای را دارند. این مورد به معنای این است که محدودیتی برای طراحی گرافیکی روی محصول ندارید و می‌توانید برند خودتان را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنید.

    4- سازگار با محیط زیست

     خوشبختانه امروزه خریداران نسبت به محیط زیست و سرنوشت کره زمین حساسیت بالایی پیدا کرده‌اند؛ به همین جهت استفاده از فیلم‌هایی ماند پلی الفین که قابلیت بازیافت دارند و با محیط زیست سازگار هستند، هم نظر خریداران را جلب می‌کند و هم از آسیب رسیدن به محیط زیست جلوگیری می‌کند.

    5- از نظر اقتصادی به صرفه هستند

    این فیلم ها نسبت به دیگر فیلم‌های بسته بندی، پلی الیفین قیمت مناسبی دارد. انتخاب فیلم‌های پلی الفین می‌تواند موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های تولید شود و در نتیجه برای شما افزایش سود به همراه داشته باشد.

    بیشتر بخوانید: افزایش 30 درصدی مواد غذایی بسته بندی

    مطلب قبلیتخلف از محدودیت های کرونایی 9 واحد چاپی را به مراجع قضایی کشاند
    مطلب بعدیشرکت چاپ و نشر سبز آرنگ

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.