بسته بندی خلاق ضامن فروش کالا

    0
    22
    بسته بندی

    نشست تخصصی بسته‌بندی صنایع‌دستی و کارگاه آموزشی با حضور استادان و فعالان این عرصه در ایلام برگزار شد. بسته بندی خلاق و تاثیرات آن در فروش کالا محوریت عنواین بیان شده در نمایشگاه بود.

    به گزارش  چاپ و نشر به نقل از میراث آریا به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، نشست تخصصی بسته‌بندی و راهکارهای تجاری‌سازی در صنایع‌دستی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی استان، استادان و فعالان بخش خصوصی و صنعتگران در محل سالن اجتماعات فرهنگیان شهر ایلام برگزار شد. بسته بندی خلاق و تاثیر آن در فروش کالا از محوریت های برگزاری این نمایشگاه بود. تاکید بر خلاقیت برای تولید کالا به خصوص در زمینه صنایع دستی از مهمترین راهکارهای ارتقا صادرات است. در همین خصوص نیز مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان ایلام صحبت هایی داشت.

    عبدالمالک شنبه‌زاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی ایلام ضمن تقدیر از حضور استادان و فعالان عرصه صنایع‌دستی گفت: «بسته‌بندی اثرگذارترین بخش یک محصول صنایع‌دستی به حساب می‌آید که بسیار حائز اهمیت است، ضمن اینکه هدف اصلی بسته‌بندی حفظ کالا است.»

    او افزود: «در درجه اول چیزی که باعث جذب محصول و خرید آن از سوی مشتری می‌شود، بسته‌بندی با ویژگی‌هایی نظیر کیفیت خوب و بسته‌بندی خلاق کالا، کیفیت بالا و زیبا با ابعاد و اندازه در حد آن اثر هنری است.»

    مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام ادامه داد: «صنایع‌دستی به‌عنوان نمادی از فرهنگ، تمدن و هنر ملت ایران به‌عنوان نفیس‌ترین و ارزشمندترین تولیدات داخلی است، همچنین یکی از عوامل مهم توسعه گردشگری و مبادلات فرهنگی نیاز به حرکت به سمت برندسازی و تجاری‌سازی و معرفی هرچه بیشتر و بهتر دارد تا شاهد رونق اقتصادی در این بخش باشیم.»

    شنبه‌زاده با اشاره به اینکه هنری که توسط یک هنرمند و صنعتگر خلق می‌شود، دارای ماندگاری، خلاقیت و پشتوانه قوی است، گفت: «هدفمندکردن محصولات صنایع‌دستی و در نظر گرفتن نیاز مصرف‌کنندگان محصولات این بخش، حمایت در زمینه رشد و پرورش توانایی هنرمندان را می‌طلبد.»

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    ده − 5 =