نمایشگاه چاپ تهران و آلودگی هوا

    0
    14
    نمایشگاه چاپ تهران

    بیست و ششمین نمایشگاه چاپ تهران با حضور فعالان حوزه چاپ در آذر ماه امسال به کار خود پایان داد. این نمایشگاه با هدف آشنایی و تعامل فعالان حوزه چاپ با یکدیگر بر پا شده بود. در این نمایشگاه اعضای این حوزه گرد هم آمده و محصولات خود را عرضه کردند. تقی زکی زاده یکی از شرکت کنندگان حاضر در نمایشگاه از کیفیت نمایشگاه می گوید.

    تقی زکی‌زاده؛ مدیر شیمی‌سپهر درباره بیست و ششمین نمایشگاه چاپ تهران گفت: به نظرم دوره بیست و ششم نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی خوب و قابل‌قبول بود. تنها در روز دوم برپایی نمایشگاه که به علت آلودگی هوا طرح زوج و فرد از درب منزل اجرا شد، قدری نمایشگاه خلوت شد ولی در کل نمایشگاه امسال خوب و راضی‌کننده بود.

    وی افزود: نظر من این بود که ماشین‌های برقی بیشتری در محوطه تردد کند، زیرا مسافت بین سالن‌ها زیاد است و تردد برای برخی افراد بیمار و کهن‌سال سخت است. تعداد کم این ماشین‌های برقی، جوابگوی گستردگی بازدیدکنندگان این نمایشگاه نبود، اگر مانند نمایشگاه شهر آفتاب بر تعداد این ماشین‌ها بیفزایند خیلی خوب می‌شود.

     

    نمایشگاه چاپ تهران و صادرات

    زکی‌زاده ادامه داد: ما امسال نسبت به سال‌های گذشته از عملکرد مسئولان و مجری برگزاری نمایشگاه چاپ تهران رضایت بیشتری داشتیم.

    مدیر شیمی‌سپهر تصریح کرد: قسمتی از کار ما به واردات بستگی دارد و باید بخشی از محصولاتمان را از کشورهای چین، تایوان و یا ترکیه تهیه کنیم، متأسفانه در گمرک با مشکل مواجه شده‌ایم و نمی‌توانیم واردات انجام دهیم و به‌تبع آن تولیدمان نیز با مشکل روبرو شده است. این یکی از مشکلات ما است که امیدوارم به گوش مسئولان و دست‌اندرکاران نیز برسد و درصدد رفع آن برآیند.

    این نمایشگاه ها همواره مکانی هستند که افراد حوزه چاپ در آن گرد هم می آیند تا علاوه بر آشنایی هر چه بیشتر با یکدیگر و عرضه محصولاتشان از آخرین تکنولوژی های صنعت چاپ نیز با خبر شوند. 

    چنین نمایشگاه هایی باعث ایجاد رقابت بیشتر می شود و به این ترتیب تفاوت تولیدات نیز با یکدیگر بیشتر مشخص می شود. این نمایشگاه ها همچنین به بازار یابی در سطح جهانی نیز کمک می کند.

    مسئولان نمایشگاه نیز می توانند با دادن تخفیف ها ویژه به کشورهای دیگر انگیزه لازم برای شرکت در نمایشگاه را برای آنان ایجاد کند به این ترتیب می توان از حضور این هئیت های خارجی نهایت استفاده را برد و برنامه ریزی های لازم برای  صادرات هر چه بیشتر را با حضور آنان گسترش داد. نمایشگاه چاپ تهران فرصتی است برای گسترش چنین روابط موثر و سازنده ای.

    بیشتر بخوانید:

    نمایشگاه بسته بندی و چاپ با حضور فعال بازدیدکنندگان

     

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    20 − ده =