نمایشگاه چاپ و بسته بندى در اصل ویترین صنعت چاپ کشور است

    امیر شهلائی مقدم، مدیر چاپ بهارستان

    0
    23
    نمایشگاه چاپ و بسته بندى

    شهلائی مقدم گفت:نمایشگاه چاپ و بسته بندى در حقیقت ویترین صنعت چاپ کشور است، به‌خصوص در شرایط فعلی که ما تحت تحریم‌های ظالمانه از طرف قدرت‌های جهانی هستیم.

    امیر شهلائی مقدم، مدیر چاپ بهارستان، بازرس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و نماینده صنف چاپخانه‌داران در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی، در گفت‌وگو با روابط عمومی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران گفت: نمایشگاه چاپ و بسته بندى در حقیقت ویترین صنعت چاپ کشور است. به‌خصوص در شرایط فعلی که ما تحت تحریم‌های ظالمانه از طرف قدرت‌های جهانی هستیم. در اصل حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجى و عرضه توانمندی هاى صنعت چاپ می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

    وی افزود: به حمدالله نمایشگاه طی سال‌های گذشته مسیر خوبی را پیموده و سال‌به‌سال نسبتاً شرایط بهتری پیدا کرده و واحدهای بیشتری با حضور در این آوردگاه به معرفی محصولات، خدمات و توانمندی‌های خود می‌پردازند.

    مدیر چاپ بهارستان در ادامه درباره آینده این نمایشگاه گفت: چشم‌اندازی که برای نمایشگاه متصور هستم این است که می‌تواند سال به سال بهتر از گذشته نقش آفرینى کند و در رونق اقتصاد کشور تأثیرگذار باشد. تنها نکته قابل‌توجه در برگزاری نمایشگاه؛ عدم حضور کمپانی‌های معروف و ارائه دستاوردها، تکنولوژی‌ها و ماشین‌آلات جدید است که همان‌طور که ذکر کردم به تحریم‌های ظالمانه‌ای که بیشتر مردم ایران را هدف قرار داده‌اند، برمی‌گردد.

    وی با اشاره به فرسودگی ناوگان ماشین‌آلات صنعت چاپ کشور بیان کرد: همه ما می‌دانیم که صنعت چاپ کشور از فرسودگی ماشین‌آلات و تکنولوژی رنج می‌برد و تعداد واحدهای کسبی و چاپخانه‌هایی که توانسته‌اند خودشان را به تکنولوژی روز مجهز کنند، اندک هستند.

    شهلائی مقدم به نقطه‌ضعف نمایشگاه از دید خود اشاره کرد و گفت: عدم حضور کمپانی‌های بزرگ و معرفی ماشین‌آلات جدید، نقطه‌ضعف بزرگی برای نمایشگاه است که امیدواریم با اندیشیدن تدابیر و رو به بهبود رفتن وضعیت اقتصادی کشور، این مشکل نیز در سال‌های بعد مرتفع شود تا ما نیز بتوانیم از تکنولوژی‌ها و امکانات جدیدی که در دنیا معرفی شده است استفاده کنیم.

    وی در خصوص شرکت در نمایشگاه به‌عنوان غرفه‌گذار اظهار داشت: چاپ بهارستان به‌عنوان غرفه‌گذار در نمایشگاه حضور ندارد. با توجه به شرایط اقتصادی که از سرگذراندیم؛ نه اینکه صرفاً بحث مالی آن مطرح باشد، بلکه عقیده دارم باید موارد جدیدی برای عرضه داشته باشیم تا آن را در نمایشگاه معرفی کنیم.

    وی در ادامه با اشاره به راهکاری برای ارتقا سطح کیفی نمایشگاه بیان کرد: یکی از راهکارهای بالا بردن سطح کیفی نمایشگاه این است که شرکت‌کنندگان آن، حرفی برای گفتن داشته باشند و صرفاً برای حضور اقدام به گرفتن غرفه نکنند. به اعتقاد بنده حتی معرفی امکانات و خدمات سال‌های گذشته نیز نمی‌تواند کمکی به نمایشگاه و صنعت چاپ کند. ای‌کاش عزیزان شرکت‌کننده در نمایشگاه هرسال نسبت به گذشته به ارائه‌ی نوآوری و محصولات جدید بپردازند.

    وی در انتها بیان کرد: من امسال به‌عنوان یک فعال صنفی به‌طورقطع سعی می‌کنم در تمام روزهای نمایشگاه حضور داشته باشم و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنم که هیچ غرفه و هیچ سالنی را از دست ندهم و با حوصله و دقت نظر به بازدید از تمام بخش‌های نمایشگاه بپردازم.

    روابط عمومی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته

    بیشتربدانید:

    نمایشگاه نیازمند اطلاع‌رسانی سراسری است
    نمایشگاه چاپ و بسته بندی ؛ تحریم‌ ها ، فرصتی برای رونق تولید ملی

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    18 − 4 =