بیست و ششمین دوره نمایشگاه چاپ و بسته بندی، ایران نیازمند نمایشگاهی خاص است

    احمدرضا اعتماد مظاهری، مدیرعامل شرکت تعاونی و نایب‌رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران

    0
    19
    بیست و ششمین دوره نمایشگاه چاپ

    احمدرضا اعتماد مظاهری، مدیرعامل شرکت تعاونی و نایب‌رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با روابط عمومی بیست و ششمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته گفت: با توجه به اینکه کسب‌وکار در کشور وضعیت چندان خوبی ندارد اما شاهدیم که بیست و ششمین دوره از نمایشگاه چاپ از استقبال بالایی برخوردار شده و این خود نشان می‌دهد که حضور در نمایشگاه می‌تواند به رونق کسب‌وکار کمک کند.

    وی افزود: بنده استقبال از این آوردگاه را با توجه به شرایطی که ذکر شده، پیش‌بینی نمی‌کردم و این حضور پررنگ خارج از تصورم بود.

    اعتماد مظاهری با ابراز خوشنودی از استقبال صورت گرفته از بیست و ششمین دوره نمایشگاه چاپ گفت: این دوره از نمایشگاه با استقبال بالای صنف چاپ و بسته‌بندی روبرو شده است و امیدوارم صنعتگران ما بتوانند از شرایط ایجادشده حداکثر استفاده را ببرند.

    وی افزود: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در شرایط بهتری نسبت به سال گذشته برگزار خواهد شد، در حال حاضر با پایان یافتن اختلافات میان صنفی شرایط خوب و مناسبی در صنعت چاپ حاکم شده است. امیدوارم وضعیت اتحادیه چاپخانه‌داران تهران نیز تا قبل از برپایی نمایشگاه مشخص بشود تا بعد از سال‌ها این اتحادیه با درایت و همکاری با بقیه صنوف وابسته و مرتبط کار خود را پیش ببرد. همچنین امیدوارم این نمایشگاه بدون حاشیه و اختلاف برگزار شود.

    اعتماد مظاهری اظهار داشت: عقیده بنده این است که کشور ایران یک کشور خاص است، بنابراین نمایشگاه آن هم باید خاص باشد. مسئولان این نمایشگاه باید به کاری فراتر از تجارت دست بزنند و به مسئله آموزش توجه ویژه‌ای داشته باشند و بسیار پررنگ‌تر و قوی‌تر به آن بپردازند. به نظر بنده نمایشگاه فرصت مناسبی برای پرداختن به وجه آموزش است، بدین طریق فعالان صنعت چاپ برای خروج از بحران می‌توانند راهکار و چاره‌ای بیندیشند.

    وی در پایان برای همه غرفه‌داران در این نمایشگاه آرزوی موفقیت روزافزون کرد و گفت: فضای نمایشگاه پیش رو همراه با همدلی است و ترجیح می‌دهم نظر قطعی‌ام را بعد از برپایی نمایشگاه اعلام کنم تا تعریف و تمجید بی‌مورد صورت نگیرد. در نهایت امیدوارم با ایجاد فضای خبری و اطلاع‌رسانی خوب، بازدیدکنندگان تخصصی، فنی و موثر جذب نمایشگاه بشوند.

    روابط عمومی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته

    بیشتر بخوانید:

    نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته، برند صنعت چاپ

    نمایشگاه باید محلی برای آشنایی با بهترین‌ها باشد

    نمایشگاه چاپ و بسته بندى در اصل ویترین صنعت چاپ کشور است

     

     

     

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    4 × 5 =